Anime : Gosick



Assalamualaikum.
Entry kali ni, Bihah nak kongsikan dengan korang satu cerita anime yang paling best iaitu GOSICK. Sebenarnye cik abang Bihah yang kasi tahu kat bihah pasal cite ni. Hehe. Korang pernah tengok tak lagi? Cerita ni menarik taw. Lebih-lebih lagi watak utama dalam cite tu comey sangat. Name dia Veronique dan yang lelaki tu pulak name Kujo. Semua budak kelas panggil lelaki tu dark reaper. Kecian lak. Veronique tu pulak bijak taw. Dapat selesaikan banyak kes, macam detektif pulak. Korang tengok la. Tak rugi pon. Best sangat....^^ Bagi yang belum tengok cite ni, korang boley tengok kat sini.

Veronique

Veronique and Kujo

4 comments: