Pengisian di Bulan Ramadhan



Hye u'olls. Lama da tak update. Almaklumlah, orang busy la katakan. Hihi. Ni pon baru je lepas jawab kuiz marketing. Ok, sempena bulan Ramadhan ni, Bihah nak ucapkan selamat berpose dan jangan ponteng pose taw. Berdosa besar tu. Hmmph, korang da beli baju raye belum ? Baju raye colour pe? Share-share la ngan Bihah. Bihah nak taw jugak. Mesti comey-comey semua ney. Hehe. Eh, back to the topic, entry kali ney Bihah nak share pasal rukun solat. Apa makna untuk semua bacaan dalam solat tu. Tapi sebenarnya Mr. A Bihah yang bagi semua tu.  Terima kasih kat dia jugak la sebab bagitahu Bihah pasal ney. Hee,s empena bulan Ramadhan ney, nak la kumpul banyak sikit pahala kan. Same goes to u right? Hope u'olls baca la. Entry ney boleh menambahkan pengetahuan korang dan bagi sesiapa yang belum taw tu, baca-baca la. Jangan malas pulak. Info ney cukup bermakna untuk anda semua. Cewah. Haha. Lihat gambar di bawah ini ye..

# kalau tak nampak tulisan kat gambar tu, klik je gambar tu..insyaalah korang akan nampak tulisan tu...=)





 




 



 





























No comments:

Post a Comment